Tankemylder - tæm det nu

Tæm dit Tankemylder er for dig, der ...

  • ligger og vender og drejer dig, fordi tankerne bare kører rundt i hovedet.
  • oplever myldertanker som en slag tæppe af støj i baghovedet. 
  • vågner om natten – og så dukker tanken bare op i dit hoved og vil ikke slippe igen.
  • oplever  skeptiske, bebrejdende eller kritiske tanker, der sår tvivl om dig.

Udfordringerne med tankemylder er:

Tankemylder giver dig uro i hovedet, hvilket er ubehageligt og dræner dig for energi.

Det forhindrer dig måske ovenikøbet i at sove?

Manglende søvn gør dig træt dagen efter. 

Du mangler mentalt og fysisk overskud til at kunne håndtere mange situationer på en hensigtsmæssig måde. Måske er du pirrelig og kort for hovedet, eller får sagt nogle ting på en uheldig måde.

Det medvirker så til at give endnu mere skyts til dit tankemylder.

Din dårlige søvn vil over tid stresse din hjerne, for du får ikke den hvile, den har behov for.

Så udover, at tankemylder er p****-irriterende, så er det altså også en potentiel bombe under din sundhed – både fysisk og mentalt. 

Derfor er det vigtigt, at du lærer forskellige strategier til at tæmme dit tankemylder.

Der findes 3 typer tankemylder


… og her troede du måske, at tankemylder bare var tankemylder –

men det er det ikke!

Og derfor er det vigtigt, at du lærer metoder
til at tæmme alle 3 typer tankemylder

De 3 typer tankemylder, du skal tæmme:

  • Tæm dit tankemylder, der hænger sammen med stress.
  • Tæm dit tankemylder, der er forårsaget af bekymringstanker (også kaldet rumination).
  • Tæm dit tankemylder, der skabes af din egen indre kritiske stemme (den mest oversete).

Du får strategier til at tæmme alle tre typer

  •  Du lærer at genkende de tre typer tankemylder (så du ved, hvilken strategi du skal bruge for at tæmme den).
  •  Du får forklaring på sammenhæng mellem søvn og stress, så du forstår, hvorfor det er så vigtigt at gøre noget ved dit tankemylder.
  •  Du får 5 effektive metoder til at komme dit stress-tankemylder til livs.
  •  Du får indsigt i bekymringernes natur og 5 effektive metoder til at få has på det tankemylder, der hænger sammen med bekymringer.
  • Den tredie type tankemylder, som er forårsaget af din indre kritiker, er den mest genstridige. Derfor bruger vi meget tid på den, så du får en metode, der kan hjælpe dig til at lukke munden på den.

Helt praktisk for "Tæm dit Tankemylder":

Tankemylder - sådan får du ro

  • Du investerer i online kurset “Tæm dit Tankemylder” ved at klikke på en af de orange knapper og vælge kurset på den side, du kommer ind på. 
  • Du betaler og får herefter tilsendt et par mails: Faktura og login til undervisningen.
  • Du kan gå i gang med undervisningen med det samme.
  • Modulerne bliver frigivet over 3 uger, så du har tid til at fordybe dig i et emne et ad gangen.
  • Du får adgang til de 2 bonusser med det samme.

Din investering i at få ro i hovedet,
så du kan sove godt om natten er

KUN 697 kr.

Du får også to "Tæm dit Tankemylder" bonusser:

BONUS #1

En meditation til grounding af din krop, så du får en følelse af dyb ro og afslappethed i kroppen.

BONUS #2

En bodyscan – en mindfulness øvelse, der øger din kropsbevidsthed og evne til at være til stede i nuet.

Mød mig  -  din stresscoach og mentor under forløbet:

ConnieJeg hedder Connie, og jeg hjælper primært kvinder med at spotte og tage hånd om de første tegn på stress, så de undgår at gå ned med stress.

Grunden er, at jeg selv har været sygemeldt med stress. Som stress sygemeldt fandt jeg desværre også ud af, hvor lidt hjælp der er at hente i det danske  sundhedsvæsen.

Lige der besluttede jeg mig for, at når jeg var ude af alt det stress, så ville jeg lægge en specialisering på min terapeutuddannelse – og blive stressbehandler. Jeg ville være den stressbehandler, som jeg selv havde brug for!

Det har ALT for mange omkostninger at gå ned med stress – både personligt, men også for familien  og arbejdspladsen. Alle taber på stress. Derfor er vi nødt til at vende skuden. Vi  er nødt til at fange stress, før det går hen og bliver til en sygemelding.

Og det er min mission!

Du har stress lang tid før du FÅR stress – altså erkender, at det er det, der er på spil. 

Stress er stadig tabu – og det skal vi have gjort noget ved!

Min uddannelse til stressbehandler – ovenpå min RAB godkendte uddannelse til samtaleterapeut og healingsmassør sammenholdt med min personlige erfaring med stress giver mig et unikt udgangs- punkt for at hjælpe dig. Som stressbehandler er uddannet  i Hillerødmetode, som er blevet målt op imod psykologhjælp (kognitiv terapi). Denne metode er 25 gange så effektiv til at få stressramte tilbage i job som psykologhjælp.

Med forløbet “Sådan holder du dig fri af stress i en presset hverdag” og den tilhørende gruppe på Facebook til at støtte op i processen, har jeg skabt den unikke platform, som jeg gerne selv ville have haft adgang til – dengang.

Nu har du i stedet muligheden – jeg håber, du griber den.

Kærligst
Connie Jahn

Nedenfor følger svar på de hyppigst stillede spørgsmål:

Klik på plusset, så folder svaret sig ud.

Det vælger du selv, hvor meget tid du bruger på Tæm dit Tankemylder. Du har evig adgang til undervisningen, så du kan se modulerne i det tempo, du ønsker.

Det kan du. Hvis du har behov for personlig sparring udover undervisningen på Tæm dit Tankemylder,  så vil det naturligvis være en mulighed. Du kan kontakte mig på mail: connie@conniejahn.dk – og så tager vi den derfra.

Der er ingen returret på onlineforløbet. Du frasiger dig retten til at annullere købet, når du er begyndt at se undervisningen, jf. handelsbetingelserne.

Du har evig adgang til undervisningen på Tæm dit Tankemylder. Hvis jeg en dag stopper min virksomhed, så vil du blive kontaktet, så du har mulighed for at downloade materialet.

Betalingen foregår automatisk med betalingskort, når du tilmelder dig. 

Der er i januar 2021 kommet krav om 3D Secure, så hvis du oplever udfordringer med betalingen, så kontakt mig venligst på connie@conniejahn.dk.

Du får automatisk tilsendt en kvittering i forbindelse med dit køb. 

Der er rigtig god erfaring for, at online kurser virker lige så godt som rigtige kurser. Er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte mig på connie@conniejahn.dk.

Det er en gammel overbevisning, som mest bunder i, at det er “sådan man altid har gjort”. Men det er jo fordi, der ikke har været mulighed for andet. I dag er der mange muligheder for at være sammen online, og det fungerer ganske fint.

Det, der er vigtigst, når du vælger terapeut/coach, er at din kemi passer med terapeuten/coachen – og at du tror på, at vedkommende kan hjælpe dig.

Jeg har haft flere i 1:1 forløb, som er foregået via skærm. Fordelen er, at du ikke skal ud ad døren, du skal ikke bruge hverken tid eller penge på transport, og du skal ikke finde en parkeringsplads.

Det kan godt være svært at tage en beslutning om at deltage i noget, man ikke helt ved, hvad er. Det kan jeg sagtens forstå.

Du skal måske i stedet overveje, om du har tid til at vente?
Om den situation, du befinder dig i lige nu med uro, dårlig nattesøvn og tankemylder bare bliver forværret?  

Husk at du altid kan tilgå undervisningen, så hvorfor vente?

Hvornår vil det rette tidspunkt være? Sandsynligvis vil det altid være en udfordring at finde tiden. Så hvorfor ikke nu? Du kan altid vælge at se noget af det, og så vende tilbage og se resten på et senere tidspunkt.

Har jeg ikke besvaret dit spørgsmål?

Det må du altså undskylde. Det er en fejl. 

Skynd dig at skrive det til mig på connie@conniejahn.dk, så skal jeg fluks besvare det.

Til slut vil jeg bare sige – kom med – der er masser af værdifuld viden om tankemylder, søvn og stress, så du kan kun blive bedre klædt på til resten af dit liv.

Kærligst
Connie