Salgs-, abonnements- og leveringsbetingelser

Ydelser og produkter udbydes af conniejahn.dk v/Connie Jahn, c/o Leslye, Klippedevej 43, 4100 Ringsted.

KONTAKT:
Kontakt os hurtigst via connie@conniejahn.dk eller ring på 30350952.

Healingsmassage og 1:1 sessioner af coaching/terapi

(For online produkter, fysiske produkter, medlemskaber og events – se længere nede).

Tid til healingsmassage og coaching bookes via online kalender på conniejahn.dk, hvor der også betales.

Der kan bookes både enkelt sessioner, ligesom der kan købes klippekort. Betaling kan ske via Dankort og Visadankort i forbindelse med booking af tid.

RABAT
Personer med lav indtægt (arbejdsløse, kontanthjælpsmodtagere, studerende, førtidspensionister og pensionister) kan få 25% rabat på de aktuelle priser mod forevisning af dokumentation. Kontakt os på connie@conniejahn.dk for at aftale nærmere.

AFBUD
Afbud skal ske senest 24 timer før den bookede session – enten i online kalenderen eller på SMS til 30350952. Sker afbud mindre end 24 timer før, hæfter du for denne session.

REFUSION AF KLIPPEKORT
Har du købt et klippekort men ønsker ikke at benytte alle klip, så omregnes de forbrugte klip til normalpris, og evt. overskydende betalt beløb tilbagebetales.

AFLYSNING 
Vi forbeholder os ret til at aflyse ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt, at vi finder en ny dato, alternativt at du får pengene retur.

Online produkter og medlemskaber, fysiske produkter og events

BETALING OG LEVERING AF ONLINE PRODUKTER OG MEDLEMSKABER
Du kan betale med Dankort og VisaDankort. Ved køb af online produkter kan du desuden betale med VISA, American Express og Mastercard.

Du modtager straks efter købet en faktura på email til den opgivne email-adresse.

Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Digitale produkter leveres straks efter køb via email eller med adgangskode til et lukket forum. Det digitale produkt fremsendes til den email, som køber har indtastet i ordre-feltet.

Email adressen kan du altid selv ændre under “din profil”, når du er logget ind i Simplero.

REKLAMATION, FEJL, MANGLER & MANGLENDE LEVERING – fysiske produkterF
Forbrugerkøb: Evt fejl, mangler, manglende skal du oplyse os inden for rimelig tid. Rimelig tid er 2 måneder. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvad fejlen eller manglen består af.

Handelskøb: Ved handelskøb skal du reklamere, straks manglen opdages.

Eventuelle undskyldelige grunde har ikke betydning. Så hvis du er på ferie, messe, syg, rejse eller tilsvarende og ikke reklamerer rettidigt, vil dit krav om mangler være fortabt.

RETTIGHEDER
Køb af onlineprodukter, webinarer og andre arrangementer hos conniejahn.dk er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven, nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”

Alle rettigheder til kurser (online eller live), foredrag og onlineprodukter, tekster og billeder tilhører conniejahn.dk.

Ved køb opnås én licens pr. købte produkt.

Alle online-produkter er personlige og må derfor ikke sælges, udlånes, gives væk eller på anden måde distribueres uden forudgående skriftlig aftale med conniejahn.dk.

PRISER & GEBYRER
conniejahn.dk henvender sig både til private og til erhverv. For private er de viste priser incl. Moms, og for erhverv er de excl. moms.

Der er naturligvis ingen betalingsgebyrer.

Du modtager straks efter købet en faktura på email til den opgivne email-adresse.

WORKSHOPS, KURSER, FOREDRAG & EVENTS
Framelding: Ved mindre end 1 måned til afholdelse kræves 50 % i gebyr. Ved mindre end 14 dage til afholdelse gives der ingen refusion. Dog er du er altid velkommen til at overdrage din plads til en anden. Kontakt os da med information om, hvem der overtager din plads.

I tilfælde af, at der er tildelt bonusprodukt i forbindelse med et køb, debiteres prisen for bonusproduktet ved refusion. Er prisen for bonusproduktet højere end dét beløb, der skal krediteres, udstedes faktura på resterende beløb. 

ABONNEMENT og MEDLEMSKAB
For abonnementer gælder, at abonnements- eller medlemsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnements- eller medlemsperiode.

Kvittering for trækket tilsendes per email.

Der fremsendes kvittering for hvert træk og i hver kvittering oplyses, med dato, hvornår næste abonnementsperiode starter.

Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet. I denne mail er et link, der skal klikkes på for at bekræfte aftalen.

Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Du kan når som helst opsige dit abonnement og der er ingen bindingsperiode. Du kan opsige dit abonnement på to måder:

  • På hver faktura findes et link til at opsige dit abonnement og klikker du hér, opsiges abonnementet øjeblikkeligt, og du vil ikke blive faktureret yderligere. Allerede udstedte fakturaer skal dog stadig betales.
  • Du kan skrive til connie@conniejahn.dk. Du skal blot opsige dit abonnement senest 5 hverdage før dit næste træk. Du kan altid se, hvornår dit næste træk er, på din sidst modtagne faktura.

ÆNDRE KORT/ANGIVE NYT KORT
Ønsker du at forny dit betalingskort, kan dette gøres via din faktura, hvor du altid, på hver faktura, finder et link til at opdatere dine kortinfo.

Du kan også skrive til connie@conniejahn.dk og opsige dit abonnement og tegne et nyt med det nye kort.

RETURRET
Der ydes ingen returret for online produkter, foredrag, webinarer og andre ikke-fysiske produkter.

For fysiske produkter som f.eks. bøger ydes 14 dages returret. Kontakt os på connie@conniejahn.dk.

IKKE AFHENTEDE PAKKER
Får vi pakker retur, der ikke er afhentet, betaler du selv for at få varen tilsendt igen. Hertil lægges et håndteringsgebyr på 150 kroner eksklusive moms.

AFLYSNING
Vi forbeholder os ret til at aflyse workshops, kurser, foredrag & events ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt, at vi finder en ny dato, alternativt at du får pengene retur.